شناسهٔ خبر: 52533 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی عنوان کرد:

پیشرفت پروژه‌های توسعه فرودگاه تبریز با سرعت مطلوب

فرودگاه تبریز مديرکل فرودگاه هاي استان آذربايجان شرقي در مراسم استقبال از وزير راه و شهرسازي گزارشي از آخرين پيشرفت ها و پروژه هاي انجام يافته در فرودگاه تبريز را ارائه و تاکيد کرد که پروژه هاي اين فرودگاه با سرعت مطلوبي در حال پيشرفت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي فرودگاه هاي استان آذربايجان شرقي، صبح امروز سه شنبه، چهارم ارديبهشت، عباس آخوندي،  وزير راه و شهرسازي در قالب کاروان تدبیر و امید و در حاشیه سفر استانی رئيس جمهور وارد فرودگاه تبريز شد و مورد استقبال مقامات استاني و فرودگاهي قرار گرفت.

دراين مراسم، مصطفي صفايي، مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی با ارائه توضیحاتی، وزير راه و شهرسازي را در جریان آخرین پیشرفت ها و پروژه های انجام یافته در فرودگاه تبریز قرار داد.

صفایی گفت: پروژه توسعه و بهسازي اپرون و همچنین توسعه ترمينال شماره سه  فرودگاه تبریز جزو مهم ترین پروژه های این فرودگاه هستند که با برنامه ریزی های انجام شده با سرعت و دقت در حال انجام هستند.

وی افزود: پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی وی های ارتباطی فرودگاه تبریز با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجراست که با اتمام آن، ظرفیت پذیرش پارکینگ هواپیمای فرودگاه تبریز به بیش از دو برابر افزایش می یابد. همچنین ترمینال سه فرودگاه تبریز با هزینه ای بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ۷۸۷ متر مربع توسعه می یابد.

نظر شما