شناسهٔ خبر: 52560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدير توسعه منابع اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی؛

مراسم توديع و معارفه رييس اداره راه و شهرسازی كاشمر برگزار شد

نشست مراسم توديع و معارفه رييس اداره راه و شهرسازی كاشمر با حضور مدير توسعه منابع اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، در اين مراسم كه با حضور جواد اسلامي محمدي مدير توسعه منابع اداره كل راه و شهرسازي استان و جمعي از مسئولان برگزار شد، ضمن معرفي عليرضا بخشي به عنوان رييس اداره راه و شهرسازي كاشمر از زحمات سيد مهدي حسيني رييس سابق اين اداره تقدير به عمل آمد.

اسلامي محمدي در اين مراسم با بيان اينكه برنامه ريزي، هدف گذاري و اولويت بندي مهم ترين اركان مديريت موفق است، افزود: اجراي اين مسئله را طي سال هاي اخير به خوبي در شهرستان كاشمر ديديم.

وي اظهارداشت: در حوزه مسكن، راه و شهرسازي موفقيت هاي خوبي در اين شهرستان داشته ايم كه همگي حاكي از تلاش شما عزيزان مي باشد كه به جد با برنامه ريزي هاي مديريتي انجام وظيفه نموده ايد و اميدواريم كه روز به روز شاهد پيشرفت اين شهرستان باشيم.

وي با بيان اينكه سخنان حضرت علي(ع) گنجينه اي بي بديل و نقشه راهي بدون نقص براي مديران محسوب مي شود، اظهار داشت: ايشان صداقت، امانت داري، آگاهي و تخصص، پرهيزگاري و مصمم بودن را از وظايف و اركان مديريت مي دانند.

اسلامي محمدي خدمات ادارات راه و شهرسازي را در افزايش رفاه جامعه بسيار مهم توصيف كرد و افزود: سرعت عمل، منطقي كردن رويدادها، ايمني و برنامه ريزي دقيق و اصولي از جمله موضوعات مهمي است كه بايد براي تحقق اين مهم مورد توجه قرار گيرد.

در ادامه سيدمهدي حسيني گزارشي از عملكرد دوران مديريتي خود در اداره راه و شهرسازي كاشمر ارائه كرد و سپس عليرضا بخشي به عنوان رييس جديد اداره راه و شهرسازي كاشمر معرفي و حكم خود را دريافت كرد.

نظر شما