شناسهٔ خبر: 52562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تنهایی‌پور خبر داد:

۴۵ میلیارد ریال هزینه ایمن‌سازی جاده‌های حوزه گراش در سال ۹۶

محمدباقر تنهایی پور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش گفت: در محورهای حوزه گراش نصب حدود ۴ هزار انواع علائم ترافیکی، ۳۵۰۰ متر انواع حفاظ جانبی، ۱۶۵ هزار مترمکعب خاک‌ریزی پرتگاه‌ها و ۶۰ کیلومتر خط‌کشی به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در سال گذشته انجام شده که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سال ۹۷ این روند را ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدباقر تنهایی‌پور رئیس اداره راه و شهرسازی گراش از ایمن‌سازی محورهای حوزه راه و شهرسازی این شهرستان در سال ۹۶ به ارزش ۴۵ میلیارد ریال خبر داد.

تنهایی پور اظهار کرد: عملیات راهداری در جاده‌ها امری ضروری است و به منظور رسیدن به اهداف خود در این مسیر لازم است با ارتقاء ایمنی برای تردد وسایل نقلیه در محورهای حوزه استحفاظی گامی بلندتر در جهت کاهش تصادفات برداشته شود.

وی افزود: برای آرامش در رانندگان عبوری از مسیرها و نیز برای مشکلات موجود در راه باید اقدامات مؤثری صورت پذیرد و مشکل را در آن ناحیه مرتفع نمود چرا که بخشی از مشکلات موجود در جاده‌ها با کمترین هزینه و اقدام درست بر اساس راهداری محوری برطرف خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گراش بابیان اینکه در محورهای حوزه گراش نصب حدود ۴ هزار عدد انواع علائم ترافیکی، ۳۵۰۰ متر انواع حفاظ جانبی، ۱۶۵ هزار مترمکعب خاک‌ریزی پرتگاه‌ها و ۶۰ کیلومتر خط‌کشی به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در سال گذشته انجام شده، افزود: با این اقدامات آمار تصادفات در حوزه گراش کاهش داشت که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سال ۹۷ این روند را ادامه خواهیم داد.

تنهایی پور همچنین تصریح کرد: ابنیه فنی راه‌ها از بخش‌های مهم و دخیل در زمینه ایمنی جاده‌ها است و طبیعتاً جهت نرخ بالای تصادفات می‌بایست اقدامات جدی و مؤثری را نسبت به ایمنی آن صورت داد و بر این اساس بازدید از ۳۰۰ دستگاه پل حوزه استحفاظی شهرستان گراش برای بررسی وضعیت پل‌ها و ابنیه فنی واقع در جاده‌ها در ابتدای سال ۹۷ توسط کارکنان این اداره صورت گرفت. 

نظر شما