شناسهٔ خبر: 52608 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:

شیوه‌نامه جدید نظام‌مهندسی ساختمان اجرایی می‌شود

نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از اجرای شیوه‌نامه تبصره دو ماده ۲۴ آیین‌نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون ابلاغی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در حوزه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان اظهار کرد: قبل از اینکه تعلل در اجرای شیوه‌نامه علاوه بر تخلف قانونی جدید موجب نارضایتی مردم شود باید با همفکری و نشست‌های کاری اجرای صحیح آن در این حوزه باشیم.

محبوبی ادامه داد: هدف از اجرای این شیوه‌نامه بهبود کیفیت ساخت و ساز در بخش مسکن است که در نهایت به سود و منفعت عامه مردم استان خواهد بود.

وی افزود: با تعامل و همفکری و تشکیل یک کارگروه مشترک این اداره کل و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان و استفاده از راهکارها و ظرفیت‌های قانونی جهت اجرایی شدن بخشنامه و شیوه‌نامه جدید ابلاغی حرکت می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: به منظور تسهیل و رفع ابهامات شیوه‌نامه فوق جلساتی به صورت منظم در وزارتخانه متبوع برگزار شده و می‌شود که در این جلسات مسائل و ابهامات مطرح و رفع می‌گردد.

موسوی رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان در این دیدار بیان کرد: این نوع نشست‌ها و بحث و گفتگو کمک شایانی به چگونگی ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان خواهد شد.

 وی افزود: هدف و اولویت سازمان حرکت در مسیر قانون است و به دنبال این هستیم که کلیه قوانین و بخشنامه‌ها در این حوزه اجرائی شود.

نظر شما