شناسهٔ خبر: 52632 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روکش آسفالت ۱۴ کیلومتر از محورهای آشتیان- تفرش- فراهان

آسفالت با هزینه بالغ بر ۱۶ میلیون ریال از اعتبارات ملی و استانی ۱۴ کیلومتر از محورهای آشتیان- تفرش- فراهان لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، زندی فر با اعلام این خبر افزود: لکه گیری، درزگیری و روکش  آسفالت این پروژهها ازیکم اردیبهشت آغاز شده است و تا ۹ ماه دیگر به پایان می‌رسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با بیان اینکه در محور حاتم آباد- آشتیان که در مجموع ۲۰ کیلومتر است چهار کیلومتر آن روکش و لکه گیری می‌شود خاطرنشان کرد: محور فرمهین- تفرش و واشقان- قرمز چشمه نیز عملیات درزگیری و لکه گیری انجام می‌شود.

وی با اشاره به محور فراهان- کمیجان گفت: این محور با اجرای ماسه آسفالت به طول یک هزارو ۵۰۰ متر  و لایه روکش توپکا به طول سه هزار و ۸۰۰ متر انجام می‌شود. در قسمت فراهان نیز دو هزار و ۲۰۰ متر ماسه آسفالت و روکش انجام می‌شود.

گفتنی است محور فراهان- کمیجان با اعتبار ۸۳۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی و استانی  موصب سال ۹۶ روکش و ماسه آسفالت آن انجام می‌شود. این محور در مجموع ۴۵ کیلومتر است که در سال ۹۵ پنج کیلومتر از سوی داره کل راه و شهرسازی استان و در سال ۹۶ نیز چهار کیلومتر از این محور روکش شده است.

نظر شما