شناسهٔ خبر: 52638 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

جزئیات سفر معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی به شهرکرد

جلسه معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به شهر کرد ضمن بازدید از فرودگاه این شهر در دو نشست «نقش مدیریت شهری در توسعه حمل‌ونقل همگانی»و «کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان چهارمحال و بختیاری» شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد تقی زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی صبح امروز مورخ ۹۷/۲/۶ به شهرکرد سفر کرد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

سپس جلسه‌ای با عنوان «نقش مدیریت شهری در توسعه حمل‌ونقل همگانی» به ریاست معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی و مدیریت بحران، شهرداران برخی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری و مدیر فرودگاه شهر کرد به میزبانی فرودگاه این شهر برگزار شد.  

معاون وزیر راه و شهرسازی که وظیفه دبیری کمیسیون ایمنی راه‌های کشور را نیز بر عهده دارد، در ادامه با حضور در استانداری چهار محال و بختیاری در نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان شرکت کرد.

گفتنی است، جلسه مذکور با حضور نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی،  معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران شهری و استانی چهار محال و بختیاری برگزار شد.

همچنین معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در ادامه از کمربندی در حال ساخت شهرکرد، نقطه حادثه خیز محور شلمزار، منطقه فقیر نشین اشکفت در شهرکرد نیز بازدید کرد. 

نظر شما