شناسهٔ خبر: 52676 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساردویی خبر داد:

بزرگراه سه‌راهی بهادرآباد- اسلام‌آباد نیازمند ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار

محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: بزرگراه سه‌راهی بهادرآباد- اسلام‌آباد رودبار به طول کلی ۲۳ کیلومتر در حوزه استحفاظی این اداره کل قرار دارد که قطعه یک به طول ۵ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده و قطعه ۲ به طول ۶ کیلومتر در دست اقدام است که جهت تکمیل ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان رودبار جنوب از پروژه‌های احداث پل دوم بهادر آباد و راه‌های روستایی شهرستان رودبارجنوب بازدید کردند.

محمد ساردویی در حاشیه بازدید از پروژه احداث پل دوم بهادرآباد گفت: با توجه به موقعیت مهم و استراتژیک پل بهادر آباد و نقش بسزای آن در محور شریانی ترانزیتی جیرفت– کهنوج – رودان، عملیات اجرایی این پروژه مهم از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و با پیشرفت قابل‌توجهی در حال انجام است.

وی بیان کرد: این پل شامل ۱۹ دهانه ۲۱ متر و با طول ۳۹۹ متر با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در دست اجرا است و در حال حاضر عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال پیگیری است.

ساردویی ضمن اشاره به اهمیت محور جیرفت– کهنوج– رودان و نقش آن در توسعه منطقه جنوب کرمان ابراز امیدواری کرد که در صورت تأمین اعتبارات لازم، با تکمیل این پروژه گام مؤثری در جهت رفع مشکلات ترافیکی موجود در این نقطه استراتژیک، برداشته خواهد شد.

وی در ادامه ضمن بازدید از راه‌های روستایی شهرستان رودبار جنوب افزود: بزرگراه سه‌راهی بهادرآباد– اسلام‌آباد رودبار به طول کلی ۲۳ کیلومتر در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان قرار دارد که قطعه یک به طول ۵ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده و قطعه ۲ به طول ۶ کیلومتر در دست اقدام است که این محور دارای ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی است و  اعتبار هزینه شده تاکنون ۲۵ میلیارد ریال و جهت تکمیل ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

گفتنی است؛ از ابتدای تأسیس اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان تاکنون ۲۸۳ کیلومتر از راه‌های روستایی رودبار جنوب آسفالت شده و ۷۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان در دست احداث است که با تخصیص اعتبارات تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما