شناسهٔ خبر: 52739 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط یگان حفاظت از اراضی صورت گرفت

رفع تصرف ۱۶۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی استان ایلام

رفع تعرض با هماهنگی مراجع قضایی ۱۶۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی استان ایلام در تعطیلات نوروز توسط یگان حفاظت از اراضی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام، سرهنگ دوم فریدون یاسمی در این خصوص گفت:  یگان حفاظت از اراضی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام در ایام نوروز با تشكیل دو اكیپ به صورت شبانه روزی ضمن جلوگیری از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با حكم مراجع قضایی ۱۶۵۰۰ متر مربع از این اراضی را از تصرف اشخاص سودجو خارج كردند .

سرهنگ دوم یاسمی ارزش ریالی این رفع تصرف را بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال عنوان كرد و افزود : در هفته گذشته نیز ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی شهرستان دهلران به ارزش ۳ میلیارد ریال با هماهنگی مراجع قضایی از تصرف افراد سودجو خارج گردید.

وی از همه مردم عزیز استان خواست چنانچه قصد خرید املاك در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق اداره كل راه وشهرسازی بعمل آورده  و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالكیت رسمی از افراد سودجو پرهیز نمایند.

نظر شما