شناسهٔ خبر: 52813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی بارندگی‌های اخیر صورت گرفت:

خسارت بیش از ۱۲.۵ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و ابنیه فنی راه‌های لرستان

سیلاب در بارندگی‌های اخیر بیش از ۱۲.۵ میلیارد تومان خسارت به رویه‌های آسفالت و ابنیه فنی راه‌های لرستان را شاهد بودیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، حبیب جمشیدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اعلام این خبر افزود:

در بارندگی‌های چند روز گذشته بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به رویه‌های آسفالتی و ۲.۵ میلیارد تومان به ابنیه فنی نظیر پل‌ها و آبروهای جاده‌های استان خسارت وارد شد که بیشترین تخریب در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، رومشکان، خرم‌آباد، دوره چگنی، بروجرد، الیگودرز و الشتر اتفاق افتاد.

وی گفت: در مجموع طی چهار روز بارندگی مداوم در استان ۴۰ اکیپ راهداری مشغول عملیات لایروبی و ریزش‌برداری در محورهای مواصلاتی بودند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه خوشبختانه علیرغم بارندگی شدید هیچ‌گونه خللی در تردد محورهای اصلی ایجاد نشده است، گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی، شریانی و بیشتر راه‌های روستایی باز و تردد در آن‌ها روان است و موارد معدود انسداد راه‌های روستایی نیز در حال بازگشایی است.

جمشیدی اظهار کرد: پل موقت محور انتهای بخش شاهیوند بر اثر بارندگی تخریب شده بود که با تلاش راهداران بازسازی و تردد در این محور برقرار شد.

نظر شما