شناسهٔ خبر: 52849 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور آرامی برگزار شد؛

تقدیر از مدیركل بندر خرمشهر در آیین اختتامیه طرح پیمایش خلیج‌فارس

تقدیر عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی در آیین اختتامیه طرح پیمایش خلیج فارس با اهدای لوح تقدیر و تندیس از مدیركل بندر و دریانوردی خرمشهر تقدیر كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل بندر و دریانوردی خرمشهر، این مراسم با حضور عضو هیأت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی، جمعی از مسئولان بنادر استان هرمزگان، بندرخرمشهر و جمعی از مسولان محلی در جزیره هرمز برگزار شد.

در این مراسم منصور آرامی ضمن تشكر و قدردانی از زحمات و پیگیری‌های مدیر كل بندر و دریانوردی خرمشهر برای انجام طرح پیمایش خلیج فارس با اهدای لوح تقدیر از سوی محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از وی تقدیر كرد.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: بسیار خرسندیم كه مجید غریبی پاروزن طرح پیمایش خلیج فارس با سرلوحه قرار دادن شعار سال  "حمایت از تولید داخلی و كالای ایرانی "برای انجام این طرح از ابزار و تجهیزات ملی استفاده كرده‌است.

آرامی ادامه داد: جامعه خدمات بندری خرمشهر برای ساخت تندیس این قهرمان ملی و نصب آن در جزیره هرمز اعلام آمادگی كرده است.

وی همچنین از اهدای قایق و پاروی مجید غریبی به آستان قدس رضوی و پیشنهاد ثبت، نام این قهرمان ملی در كتب درسی خبر داد.

مدیركل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز در این مراسم ضمن تبریک روز ملی خلیج فارس گفت: بندر خرمشهر پس از دستور و تاكید مدیر عامل سازمان بنادر و معاون برنامه‌ریزی و توسعه این سازمان با تشكیل كمیته اجرایی طرح پیمایش خلیج فارس، كلیه تمهیدات لازم برای انجام این طرح را اندیشید و همكاران بنده با جدیت و به مدت یک ماه پیگیری بصورت شبانه‌روزی برای اجرای این طرح تلاش كردند.

محمد محسنی افزود: بندر خرمشهر به نیابت از سازمان بنادر وظیفه پشتیبانی و حمایت از مجید غریبی پارون زن طرح پیمایش خلیج فارس را به عهده داشت و بسیار خوشحالیم كه این توفیق نصیب بندر ما شد.

مجید غریبی پاروزن طرح پیمایش خلیج فارس نیز در این مراسم از حمایت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بی‌‌دریغ مدیركل بندر و دریانوردی خرمشهر و سایر عوامل اجرایی این طرح تشكر و قدردانی كرد و گفت: طرح پیمایش خلیج فارس علیرغم شرایط نامساعد جوی و سایر مشكلات موجود در طول مسیر با توسل به ائمه اطهار و شهدا به پایان رسید.

گفتنی است، طرح پیمایش خلیج فارس با موضوع پاروزنی از مسیر اروند رود تا تنگه هرمز با شعار ولادت تا ولادت از یازدهم فروردین ماه سال جاری از كنار یادمان شهدای والفجر اروندكنار آغاز شد و در روز ملی خلیج فارس با پارو زنی بالغ بر ١٢٠٠ كیلومتر معادل ٥٥٠ مایل دریایی خاتمه یافت.

نظر شما