شناسهٔ خبر: 52852 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور بلوردی صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی باند دوم محور دارزین- دهبکری بم/ اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای فاز اول این پروژه

کلنگ زنی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در مراسم کلنگ‌زنی باند دوم محور دارزین- دهبکری در شهرستان بم گفت: این پروژه به طول ۹ کیلومتر در فاز اول با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمان، با حضور نیکزادی‌پناه نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی، پروژه باند دوم محور دارزین– دهبکری کلنگ‌زنی شد که این پروژه به طول ۹ کیلومتر در فاز اول با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اجرا می‌شود.

محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در حاشیه این کلنگ‌زنی با بیان اینکه مجموع مسیر ۲۸ کیلومتر است، اظهار کرد: دوراهی ابارق تا تونل دهبکری برای سال آینده در دستور کار است و تقاطع غیرهمسطح دهبکری در همین قالب انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه باند دوم نرماشیر– ریگان، ریگان– جاسک و محمدآباد ریگان– فهرج در دستور کار است، عنوان کرد: تمرکز کاری در سال ۹۷ روی راه‌های شرق استان خواهد بود تا شاخص راه افزایش یابد و به سطح قابل قبولی برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: پل روگذر ولایت بم با همکاری شهرداری در حال انجام است و مطالعه پل زیرگذر مهدویت به‌زودی انجام می‌شود.

بلوردی از پیگیری برای ساماندهی وضعیت زمین‌های واگذارشده بعد از زلزله توسط شهرداری‌های بم و بروات در جلسه‌ای با حضور وزیر و معاونان وزیر خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم این مشکل بزرگ را برطرف کنیم.

اتصال جاده جاسک– ریگان به جاده فهرج– زاهدان

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی پروژه باند دوم محور دارزین– دهبکری با تقدیر از دکتر بلوردی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: اتصال جاده جاسک– ریگان به جاده فهرج– زاهدان در راستای دسترسی آسان مردم و تأمین امنیت بیشتر منطقه انجام خواهد شد.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه با بیان اینکه جاده‌های شرق کرمان توسعه‌نیافته‌ترین راه‌های استان هستند و جاده پرخطر و پرترافیک نرماشیر- ریگان هرروز حادثه می‌آفریند، اظهار کرد: امیدواریم شاهد احداث باند دوم این جاده باشیم.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پیگیری‌هایی که داشتیم ۱۶ میلیارد تومان برای احداث راه‌های روستایی شرق استان مصوب شده که ۷۰ درصد آن تخصیص‌یافته و احداث باند دوم دارزین- دهبکری از این طریق انجام می‌شود.

نیکزادی‌پناه عنوان کرد: همچنین اتصال جاده جاسک– ریگان به جاده فهرج– زاهدان در راستای دسترسی آسان مردم و تأمین امنیت بیشتر منطقه انجام خواهد شد.

نظر شما