شناسهٔ خبر: 52877 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وحدتی مطرح کرد؛

دولت یازدهم ۷۰۰۰ میلیارد ریال برای خط آهن میانه- تبریز هزینه کرد

راه‌آهن مشهد نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح خط آهن میانه- تبریز که عملیات اجرایی آن ۱۸ سال پیش آغاز شده بود، در ۲ سال اخیر بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت و هزینه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد وحدتی با اشاره به اینکه تابستان امسال فاز اول خط آهن میانه- تبریز بهره برداری می شود، اظهار کرد: این امر با تخصیص بودجه ۴۳۰۰ میلیارد ریالی محقق می شود. 

وی نقش افتتاح طرح خط آهن میانه- تبریز در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان بستان آباد را یادآور شد و ادامه داد: با ایجاد بندر خشک در بستان آباد، توسعه و رونق اقتصادی شهرستان به حد چشمگیری افزایش خواهد یافت.

وحدتی با بیان اینکه هر چند روند اجرایی پروژه راه آهن میانه– تبریز به درازا انجامید، از مسئولان شهرستانی و توجه شخص رییس جمهوری به این پروژه تشکر کرد و افزود: عزم دولت در سفر اخیر رییس محترم جمهوری و هیئت همراه به استان آذربایجان شرقی برای تکمیل این طرح کاملا ملموس بود.

به گزارش ايرنا وی با بیان اینکه شهرستان بستان آباد ظرفیت های بیشتری در بخش های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و ترانزیت بار و مسافر دارد، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده شهرستانی و استانی در کوتاه مدت شاهد تحولات مهمی در این شهرستان خواهیم بود.

نظر شما