شناسهٔ خبر: 5292 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس ادره راه و شهرسازی شهرستان چابهار خبر داد:

آمادگی راهداران چابهاری برای استقبال از مسافران نوروزی

جاده طرح استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان چابهار از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین از سوی راهداران شهرستان چابهار انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی استان سیستان و بلوچستان، معاون مدير كل و رئيس ادره راه و شهرسازي شهرستان چابهار گفت:  این اداره برای ایام نوروز، با دستگاه‌های ذیربط چون هلال احمر، پلیس راهور و اورژانس برای امداد رساني به مسافران نوروزي تعامل و همکاری دارد.

شهرام مباركي گفت: در این چند ماه منتهي به عيد نوروز بيش از ۲۵۰ كيلومتر خط كشي و نصب، رنگ آميزي و شستشوي بيش از ۱۲هزار تابلوي ايمني ، انتظامي و راهنمايي و رانندگي انجام شده است و همچنین لكه گيري جاده ساحلي چابهار - گواتر، ايجاد و رنگ آميزي شيارهاي لرزاننده در ۲۲ نقطه از محورها، جمع آوري ۱۴سرعت گير غير استاندارد ، تسطيح و بوته كني ۱۲۰كيلومتر از جمله اقدامات انجام شده در محورهاي شهرستان چابهار براي آمادگي استقبال از مسافران نوروزي توسط راهداران است.            

وی بیان کرد: انجام لکه گیری و درزگیری در راه‌های شریانی و غیر شریانی، لایروبی پل‌ها و رودخانه‌ها و بازدید از ابنیه فنی و پاکسازی حاشیه و حریم راه از دیگر اقدامات این اداره تا قبل ازفرا رسيدن سال جديد است

معاون مدير كل و رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان چابهار گفت: براي انجام فريضه نماز و استراحت هموطنان عزيز پاكسازي و ساماندهي مساجد، نمازخانه‌ها و راهدارخانه‌هاي بين راهي توسط راهداران شهرستان چابهار انجام شده است.

مباركي اظهار کرد: در نوروز امسال نیروهای مجرب اين اداره با انواع ماشین آلات راهداری به‌طور شبانه روزی به هم وطنان خدمات رسانی خواهند کرد./

نظر شما