شناسهٔ خبر: 52923 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس پلیس راه شرق استان تهران:

جاده هراز یکطرفه شد

نوروز- پلیس راه رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: با توجه به حجم تردد بسیار سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه از شمال به جنوب و غرب، محور هراز تا ساعت ۲۴ امشب یکطرفه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه اظهار کرد: هم اکنون شاهد حجم تردد بسیار سنگین در محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه از شمال به جنوب و غرب کشور هستیم و این حجم موجب شد از ساعت ۱۳ تردد خودروها از رودهن به آمل ممنوع و جاده هراز یکطرفه شود و این محدودیت تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شاهد هیچگونه حادثه ایی در این محور نبودیم، گفت: با توجه به تعطیلات روزهای اخیر، از هموطنان می خواهیم سفرهای خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

سرهنگ محبی ادامه داد: مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و همچنین برای اطلاع از وضعیت جاده های استان تهران از سامانه ۱۴۱ و یا شماره ۰۲۱۷۷۹۰۹۰۸۰ تماس برقرار کنند.

شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر ۱۰۰هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از۲بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.  

برچسب‌ها:

نظر شما