شناسهٔ خبر: 52930 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پی درگذشت ماموران پلیس راه زنجان

تسلیت با نهایت حزن و اندوه، خبر سانحه تصادف در محور آزاد راه زنجان - تبریز كه منجر به از دست دادن دو تن از نیروهای شریف، فداكار و تلاشگر پلیس راه استان زنجان كه در حین انجام ماموریت و خدمت رسانی به هموطنان بودند، تاسف و تاثر تمامی مسئولین و خدمتگذاران به میهن عزیز اسلامی را برانگیخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای متأسفانه در شامگاه سه‌شنبه ١١ اردیبهشت در كیلومتر ٢٧ محور ارتباطی آزادراه زنجان - تبریز یك دستگاه خودروی سنگین به علت عدم توانایی در كنترل وسیله نقلیه پس از برخورد با حفاظ‌های میانی آزادراه از مسیر خود منحرف و از محور حركت خارج و با خودروی پلیس‌راه كه در حال انجام مأموریت و گشت بود، برخورد و واژگون می‌گردد كه در این حادثه دل‌خراش دو نفر از نیروهای خودم، صادق و زحمتكش پلیس‌راه منطقه جان شیرین خود را از دست داده، یاران، همكاران و خانواده خود را ترك كرده به دیار باقی سفر نمودند.

 این دو شهید خدمت همچون بسیاری از همراهان خود، همانا راهداران و یا سایر نهادهای امدادی و خدماتی، در راه انجام‌وظیفه و خدمت به مردم از جان شیرین خود گذشتند تا جان شیرین هم‌وطنان و مسافران در جاده‌های كشور سالم و ایمن به مقصد برسند.

 بر اساس این گزارش رئیس، معاونین، مدیران و كاركنان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای كشور مراتب همدردی، تألم و تعزیت خود را به مناسبت این ضایعه دردناك، به خانواده معظم ابن دو فداكار شادروان، مسئولین و همكاران ارجمند در پلیس راهور ناجا، به‌ویژه پلیس‌راه كشور، همچنین هم‌وطنان گرامی اعلام و ابراز داشته، از درگاه خداوند سبحان علو درجات و شادی روح بلند آن دو عزیز سفر گرده و صبر و بردباری بازماندگان را مسئلت می‌نمایند. روحشان شاد و خاطرشان جاودان باد.

نظر شما