شناسهٔ خبر: 52953 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکاور مطرح کرد؛

اختصاص ۲۳ میلیارد تومان برای راه‌های روستایی شهرستان بوانات استان فارس

فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه در حوزه راه سال خوبی را برای شهرستان بوانات پیش‌بینی می‌کنیم، گفت: امسال احداث ۴۸ کیلومتر راه روستایی را در برنامه اجرایی داریم که اعتبار آن بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، در بازدید از راه‌های شهرستان بوانات گفت: در حوزه راه سال خوبی را برای شهرستان بوانات پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: امسال ۲۴ میلیارد تومان برای تبدیل راه‌های فرعی به اصلی و ۲۳ میلیارد تومان هم برای تبدیل راه‌های روستایی به فرعی و اصلی بودجه اختصاص داده‌ایم.

تکاور بیان کرد: در رابطه با راه‌های فرعی و اصلی امسال ۸ میلیارد تومان برای تبدیل راه فرعی ارسنجان– مزاریجان- کره‌ای– بوانات به راه اصلی، ۸ میلیارد تومان برای تبدیل راه فرعی ارسنجان- کره‌ای– هرات به راه اصلی بودجه اختصاص یافته و همچنین راه فرعی بوانات به صفاشهر هم با اعتبار ۸ میلیارد تومان به راه اصلی تبدیل خواهد شد.

وی در خصوص راه‌های روستایی شهرستان بوانات نیز گفت: سال گذشته قرارداد احداث ۲۸ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان را منعقد کردیم و امسال هم احداث ۴۸ کیلومتر راه روستایی را در برنامه اجرایی داریم که اعتبار آن بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس افزود: از ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی ۲۸ کیلومتر در سال قبل و ۴۸ کیلومتر هم امسال به مرحله اجرایی رسید و ۴۸ کیلومتر باقیمانده نیز در سال ۹۸ به اجرا خواهد رسید.

نظر شما