شناسهٔ خبر: 52968 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران صورت گرفت

تجليل از خدمات كارگران شاغل در منطقه ويژه اقتصادی بندر نوشهر

محمدتقی انزان پور طی مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران،فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی از مقام کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، در ابتدای این مراسم محمدتقی انزان پور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران طی سخنانی با تبریک روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت : همه ما مدیون زحمات شما کارگران عزیز هستیم و تجلیل از خدمات ارزشمند شما کمترین کاری است که ما می توانیم انجام بدهیم .

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان«سال حمایت از کالای ایرانی» خاطرنشان کرد:حمایت از تولید و خدمات داخلی، موجب شکوفایی اقتصاد کشور و قدرشناسی از تلاش های ستودنی کارگران سختکوش در بخش های مختلف تولیدی،خدماتی،صنعتی و... است.

انزان پور با اشاره به لزوم تکریم جایگاه و شأن والای کارگران تصریح کرد : همه ما موظفیم مسایل و مشکلات همکاران عزیز کارگر را پیگیری کنیم و در این راه من و دیگر مسئولان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد .

در ادامه حمید خزایی سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نوشهر نیز با قدردانی از زحمات کارگران عزیز گفت:کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و همه ما با خرید کالاهای ایرانی می توانیم قدردان زحمات این عزیزان باشیم .    

در پایان با اهداء لوح سپاس از سوی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران،از زحمات ۲۶ نفر از کارگران نمونه شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر قدردانی به عمل آمد .

نظر شما