شناسهٔ خبر: 53003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور نماینده مردم اصفهان و مدیرکل راه و شهرسازی صورت گرفت؛

حل مشكل فاضلاب مسكن مهر شهر تودشك در استان اصفهان

جلسه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تنی چند از مسئولان استان در خصوص مشكلات فاضلاب مسكن مهر شهر تودشك با توجه به بالا بودن سطح آبهای زیر زمینی و مسائل پیش آمده برای ساكنین این شهر تصمیم گیری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان اصفهان، با حضور حجت اله غلامی مدیر كل راه وشهرسازی استان، حسن كامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، هاشم امینی مدیر عامل شركت آب و فاضلاب استان و تنی چند از مسئولین محلی در خصوص مشكلات فاضلاب مسكن مهر شهر تودشك با توجه به بالا بودن سطح آبهای زیر زمینی و مسائل پیش آمده برای ساكنین این شهر در محل اداره كل راه وشهرسازی استان برگزار و تصمیماتی اخذ شد.

با تنظیم صورتجلسه ای در اینخصوص، مقرر شد تا شبكه گذاری طرح مسكن نوبنیاد، بنیاد مسكن انقلاب اسلامی و طرح مسكن مهر شهر تودشك بصورت كامل اجرا و لوله مسیر بطول ۵ كیلومتر نیز توسط اداره آب وفاضلاب استان تهیه شود.

به منظور رفع مشكل فاضلاب مسكن مهر این شهر نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل یارانه ها توسط راه وشهرسازی تامین خواهد شد كه اجرای شبكه و سپتینگ توسط بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان اجرایی می شود.

گفتنی است شهر تودشك دارای ۲۲۰ واحد مسكن مهر و بیش از ۳۰۰ پلاك نوبنیاد است كه شبكه فاضلاب آن بدلیل بالا بودن سطح آبهای زیر زمینی با مشكل مواجه بوده و با تصمیمات گرفته شده، این مشكلات مرتفع خواهد شد.

نظر شما