شناسهٔ خبر: 53011 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد:

ساخت دو دستگاه پل به منظور روان سازی ترافيك

مرمت پل معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از ساخت دو دستگاه پل در محورهای استان هرمزگان و احداث یک دستگاه پل خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، میردادی معاون راهداري عنوان کرد: به منظور توسعه حمل و نقل جاده ای و روان سازی تردد و ترافيك  ، دو دستگاه پل در محورهای استان هرمزگان در حال ساخت و یک دستگاه پل به بهره برداری رسید .

وی افزود: پل «هشتبندی» به طول ۱۵ متر مشتمل بر سه دهانه ۵ متری در محور میناب-سندرک و در ابتدای ورودی شهر هشتبندی واقع شده است و اعتبار ساخت این پل نیز پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که تا به الان ۸۰ پیشرفت فیزیکی داشته است .

ميرداد ميردادي ادامه داد : پل«کنارجو» به طول۵۰/۹ متر شامل یک دهانه ۸ متری مورب ۳۰ درجه در محور میناب به جاسک و در حوزه استحفاظی شهرستان سیریک در ورودی ابتدای روستای کنارجو قرار دارد.

میردادی، هزینه اجرای پل «کنارجو» را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردکه شامل راههای طرفین این پل نیز است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان  اضافه کرد: یک دستگاه پل  قبل از روستای نیمه کارکه از سه دهانه ۴ متری و عرض ۹ متر به طول ۱۶ در محور کهورستان با هزینه ای بالغ بر چهار میلیاردو دویست میلیون ریال احداث شد.

وی افزود : اجرای ساخت این پل در اواخر سال ۹۶ شروع و در فروردین سال ۹۷ به بهره برداری رسید .

نظر شما