شناسهٔ خبر: 53013 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

عضو كميسيون عمران تاكيد كرد:

كيفيت لازمه همراهی راه‌آهن با صنعتگران داخلی

افتخاری عضو كميسيون عمران مجلس باتاكيد بر اينكه كيفيت توليدات داخلی موجب حمايت از آنها مي شود، گفت: همراهی شركت راه‌آهن با صنعتگران ايرانی افزايش اشتغال در كشور را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه مردم از نارسایی زیرساخت ها در بخش های مختلف حمل و نقل از جمله حمل و نقل ریلی رنج می برند، افزود: اگر زیر ساخت های كشور مناسب باشد مردم از امكانات بیشتری استفاده می كنند.

وی با بیان اینكه شركت راه آهن بخش اعظمی از جابجایی بار و مسافر را برعهده دارد، تصریح كرد: همراهی شركت راه‌آهن با صنعتگران ایرانی در مسیر توسعه داخلی، موجب افزایش اشتغال و جذب نیروی انسانی می شود كه از جمله دغدغه های امروز كشور است.

نماینده مردم فومن و شفت درمجلس، با تاكید بر اینكه تولیدات داخلی باید توام با كیفیت باشد، اظهار داشت: البته تاكید مقام معظم رهبری بر حمایت از كالای ایرانی به معنای بستن درهای كشور و قطع ارتباط خارجی با كشورهای دیگر نیست.

وی استفاده ازعلم، صنعت و تكنولوژی كشورهای پیشرفته را موجب رونق اقتصادی كشور دانست و خاطر نشان كرد: با توجه به بودجه سال ۹۷ راه آهن، این شركت نقش بسیار موثری در این زمینه دارد .

عضو كمیسیون عمران مجلس با تاكید بر اعتماد مردم به راه آهن، ایمنی و دیگر مزایای حمل ونقل ریلی گفت: مدیریت مناسب در توزیع اعتبارات اختصاص داده شده به راه آهن می تواند نقش بسزائی در توسعه زیر ساخت های ریلی داشته باشد.

افتخاری با یادآوری اینكه راه آهن، به عنوان شركتی فعال و پر تلاش در كشور شناخته می شود، افزود: اگر كالای ایرانی بتواند با كالای مشابه خارجی خود رقابت كند، نباید نادیده گرفته شود.

نماینده مردم فومن و شفت خاطر نشان ساخت: در صنعت حمل و نقل برابری با استانداردهای جهانی حرف اول را می زند و نمی توانیم كیفیت را در نظر نگیریم و ایمنی حمل و نقل را به خطر بیاندازیم.

افتخاری گفت: همراهی تولید كنندگان داخلی با نیازهای مصرف كنندگان می تواند زمینه ساز كیفیت بهتر و حمایت از كالای ایرانی باشد.

نظر شما