شناسهٔ خبر: 5305 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه كميته خدمات و ايمنی سفرهای نوروزی در راه وشهرسازی لارستان

كميته خدمات و ايمنی سفرهای نوروزی در راه وشهرسازی لارستان جلسه كميته خدمات وحمل ونقل ايمنی سفرهای نوروزی با حضور روسای دستگاه‌های مرتبط در اداره كل راه وشهرسازی لارستان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی لارستان، در اين جلسه كه با حضور داریوش نصر، مديركل سرهنگ گودرزی فرمانه پلیس راه جنوب، رئیس سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها و نمایندگان اورژانس و هلال احمر و آتش‌نشانی تشكيل شد، راهكارهای لازم جهت ايمنی و رفاه مسافرين نوروزي مورد بررسي قرار گرفت.
 نصر در اين جلسه با اشاره به شرح وظايف كميته‌های اجرایی ستاد سفرهای نوروزی گفت: هدف از اين جلسه و اجرای طرح ويژه راهداری و امدادي نوروزي برقراري عبور و مرور روان و ايمن در سطح راه‌هاي حوزه استحفاظی و فراهم كردن سفري سالم و ارائه خدمات در ايام تعطيلات نوروز به كاربران راه‌هاست.

مدير كل راه وشهرسازی لارستان افزود: با توجه به افزايش تردد مسافرين نوروزي از محور هاي مواصلاتي كشيك هاي شبانه روزي همراه با كليه تجهيزات راهداري وامدادي، آماده نمودن راههاي سطح استان ، اجراي طرح راهداري در مواقع حوادث غير مترقبه ، پاكسازي و تسطيح حريم راهها ، خط كشي راههاي اصلي و فرعي ، لكه گيري و آسفالت ، تعويض و شستشوی تابلو هاي علائم ايمني و آماده باش به كليه نهادها و ادارات ذيصلاح از ديگر اقداماتي است كه توسط اداره كل راه و شهرسازي لارستان در حال اجرا و برنامه ريزي است.

وی با اشاره به ۲۰ اكيپ ثابت و سيار راهداري با۲۵۰راهدار و۱۶۰ دستگاه ماشين آلات سبك وسنگين اين اداره كل اظهار داشت : طرح راهداری نوروزی از  ۲۵ اسفند ۹۳ آغاز و تا ۲۰  فروردین ۹۴ ادامه دارد و تمامي همكاران راه وشهرسازي تلاش خواهند كرد رفاه و ايمني مسافرين را تا حد امكان فراهم کند.
در پايان اين جلسه مدير كل راه وشهرسازي لارستان از همكاري تمامي دستگاه‌هاي مرتبط تقدير نموده و ابراز اميدواري كرد با ادامه اين همكاري‌ها نوروزي به يادماندني براي تمامي مسافرين عزيزي كه به این حوزه سفر مي‌كنند داشته باشيم./

نظر شما