شناسهٔ خبر: 53107 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

نظارت عالیه بر ساخت و سازهای استان کردستان از اولویت‌های راه و شهرسازی است

مسکن مهر کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان نظارت عالیه بر ساخت و سازهای سطح استان و دقت در این کار را به عنوان اولویت ویژه برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی به حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: در بحث مسکن مهر تاکنون از مجموعه سهمیه تعیین شده برای استان کردستان بیشتر از ۸۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به متقاضیان تحویل شده و امسال نیز تلاشمان بر این خواهد بود که مانده واحدهای مسکن مهر را به بهره‌برداری رسانده و به متقاضیان تحویل دهیم.

وی عنوان کرد: اقدام در راستای محوطه‌سازی سایت‌های مسکن مهر و بهبود شرایط زندگی در واحدها با تأمین حداقل‌های ممکن از جمله هماهنگی با سازمان‌های خدمات‌رسان برای تأمین آب، برق، گاز، تلفن و... اجرای و تکمیل لکه‌های تجاری به تعداد حدود ۷۰ مورد، اجرا و تکمیل مسجد در سایت مسکن مهر بهاران سنندج، اجرای ۲ دبستان ۱۲ کلاسه در سایت‌های مسکن مهر کامیاران و مریوان، آماده‌سازی شهرک‌های مسکونی سنندج- مریوان- کامیاران و بیجار، تعیین تکلیف و اتمام پروژه‌های مشارکتی نگین‌آبیدر، خورشیدآبیدر، ۵۴ واحدی شهرک سعدی و پروژه‌های سروش و کسری، از جمله هدف‌گذاری‌های انجام شده در حوزه مسکن و ساختمان در سال ۹۷ است.

وی همچنین نظارت عالیه بر ساخت و سازهای سطح استان و دقت در این کار را به عنوان اولویت ویژه برشمرد.

نظر شما