شناسهٔ خبر: 53157 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان اردبیل خبر داد:

بهسازی و شن‌ریزی راه ۶ روستای مرزی در استان اردبیل

راهسازی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آغاز عملیات بهسازی و شن‌ریزی راه ارتباطی ۶ روستای مرزی محروم بخش موران شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از مراحل اجرائی این عملیات تصریح کرد: این مهم بعد از بررسی مطالبه روستاییان ساکن و همچنین بازدید از راه‌های ارتباطی روستاها محقق شده است.

وی افزود: در پی بازدید از روستای چنگان مشخص شد که ۱۷ سال قبل عملیات راهسازی در این منطقه توسط راه و ترابری سابق آغاز و پس از آن متوقف شده است در عین حال راه ارتباطی شش روستای دیگر مجاور این روستا نیز با مشکل مواجه بود.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اذعان به اینکه تردد اهالی روستا حتی در فصول گرم سال نیز با مشکل مواجه است، افزود: بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات و امکانات راهداری سایر شهرستان‌های استان به‌صورت جهادی بسیج شده‌اند تا راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ خانوار روستاهای یاد شده را بهسازی کنند.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با قدردانی از همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان در اجرای این امر گفت: در پی بازدیدهای مکرر شن‌ریزی و بهسازی راه‌های ارتباطی روستاها آغاز به طول ۵/۷ کیلومتر آغاز شده و امید می‌رود در آینده نزدیک مشکل تردد روستاییان مرتفع شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: ماشین‌آلات راهسازی فاصله ۳۰ کیلومتری حمل شن از محل معدن را برای بهسازی و شن‌ریزی راه ارتباطی این روستاها هر روز طی می‌کنند. 

نظر شما