شناسهٔ خبر: 53163 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌ های ترافیکی ۴ روزه در جاده‌ های مازندران

ترافیک در محور کرج - چالوس محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۹ تا شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۹ اردیبشهت تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت از جاده‌ های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۱ اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ۲۱ اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد کلیه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۸ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: محدودیت ترافیکی شبانه (۲۱ تا ۵ صبح روز بعد) جاده هراز در محدوده تونل وانا برای انجام عملیات روشنایی که از روز یکشنبه آغاز شده تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در این فصل از سال باتوجه به فعالیت کشاورزان شاهد تردد ماشین‌ های کشاورزی در جاده‌های مازندران هستیم که لازم است ماشین آلات کشاورزی از تردد در جاده‌ های اصلی مازندران پرهیز کنند.

نظر شما