شناسهٔ خبر: 53175 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرزانه در تشریح پروژه‌های امسال استان همدان خبر داد:

تحویل بیمارستان‌های بهار و تویسرکان در سالجاری/ احداث ۱۱۱ کیلومتر راه روستایی در استان همدان

راهسازی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در تشریح پروژه‌های سال ۹۷ استان از تکمیل و تحویل دو بیمارستان بهار و تویسرکان و احداث ۱۱۱ کیلومتر راه روستایی خبر داد.

فرهاد فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح پروژه‌های سال ۹۷ استان گفت: در حوزه مدیریت فنی و اجرایی استان همدان در سال جاری بیمارستان بهار تکمیل و تحویل بهره‌بردار خواهد شد، همچنین زمان تحویل بیمارستان تویسركان نیز با پیگیری‌های سازمان مجری سال ۹۷ خواهد بود.

فرزانه ادامه داد: دیگر پروژه‌های استانی، مجتمع اداری فرسفج و شیرین سو و نیز بهزیستی قهاوند در صورت تخصیص اعتبار كافی امسال تحویل داده می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه‌های كتابخانه اسدآباد و موزه سفال لاله جین در صورت تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز امسال به مرحله انعقاد قرارداد و انتخاب پیمانكار خواهند رسید.

وی همچنین بیان کرد: پروژه‌های فرمانداری فامنین، بخشداری مركزی همدان نیز متناسب با تخصیص پیشرفت فیزیكی مناسب خواهند داشت.

وی عنوان کرد: در حوزه راه، برنامه استان در سال ۹۷ ساخت حدود ۱۱۱ کیلومتر راه روستایی در شهرهای همدان، تویسرکان، اسدآباد، ملایر، نهاوند، فامنین، کبودرآهنگ، بهار و رزن است که حدود ۵۳ کیلومتر آن در حال اجراست و ۵۸ کیلومتر باقیمانده نیز در مرحله مناقصه، مطالعه و تامین اعتبار است.

نظر شما