شناسهٔ خبر: 5323 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

عارف رومينا خبر داد:

طرح شناسایی نقاط پرخطر جاده‌ای تهران از فروردين ۹۴

نوروز- جاده معاون ايمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران از طرح شناسایی نقاط پر خطر جاده‌ای استان تهران از فروردين سال ۱۳۹۴ با رويكرد پيشگيری از حادثه، تصادف و تلفات جاده‌ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل حمل ونقل و پايانه‌های استان تهران٬ کارگاهی با حضور اعضای كارگروه شناسایی نقاط پرحادثه استان تهران و جمعی از نمايندگان و كارشناسان فرماندهی انتظامی ويژه پليس راه غرب و شرق استان و نيز نمايندگان اداره كل راه و شهرسازی در سالن اجتماعات اداره كل برگزار شد.

 عارف رومينا هدف از برگزاری اين كارگاه را توسعه مهارت و دانش اعضای كارگروه و شناسایی،ارزیابی و کنترل همه خطرات مرتبط با فرآیندها و فعالیت‌ها دانست و گفت: در اين صورت محیط کاری ایمن و بهداشتی با حداقل اثرات زیست‌محیطی فراهم می شود.

وی ادامه داد: برگزاری اين كارگاه براساس آخرين روش‌های شناسایی نقاط پر ريسك جاده‌ای انجام گرفت كه مقرر شد طرح شناسایی نقاط پرريسك جاده‌ای استان تهران از فروردين سال ۱۳۹۴ در استان تهران و با رويكرد پيشگيری از حادثه، تصادف و تلفات جاده‌ای و با همكاری نمايندگان پليس راه، اداره كل وزارت راه و شهرسازي تشكيل شود.      
معاون ايمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران اظهار کرد: در همين راستا شیوه‌های قابل پیگیری در فعالیت، نحوه ارزیابی و اولویت‌بندی جنبه‌های زیست‌محیطی و خطرات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای به منظور کنترل و جلوگیری از بروز اشکالات احتمالی در انجام آن طی یک روز دوره آموزشی آموزش داده شد.

رومينا افزود: ارایه مفاهیم مدیریت ریسک، انواع روش ارزیابی، روش‌های کنترل ریسک و ارزیابی مجدد آن‌ها خلاصه مهم‌ترین مطالب ارایه شده در این دوره آموزشی بود که مورد بررسی قرار گرفت./

برچسب‌ها:

نظر شما