شناسهٔ خبر: 53274 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه‌های راه و شهرسازی بهشهر

بازديد به اتفاق معاون راه های روستایی ، مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی و سایر مسئولین شهرستانی از فعالیت ه ، اقدامات و پروژه های در حال انجام در حوزه راه و شهرسازی در شرق استان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر ضمن اعلام اين خبر افزود : مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران و هئیت همراه در این بازدید از نزدیک از فعالیت ها و پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در بخش های مختلف راهسازی، راه های روستایی ، ساختمانهای دولتی و مسکن مهر بازدید و در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.

وی یادآور شد: شهرستان بهشهر بدلیل موقعیت و شرایط جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی و برخورداری از مواهب الهی و  همچنین به واسطه تعدد روستاها ، یکی از شهرستانهای مهم ، پرترافیک و پرتردد محسوب می گردد.

اداره کل راه و شهرسازی  اقدامات وسیعی را در خصوص تعریض، بهسازی و آسفالت راههای اصلی ، فرعی و روستایی در محورهای تحت پوشش و همچنین اقدامات گسترده ای در حوزه فنی و اجرایی و مسکن مهر در دست اجراء دارد.

گفتنی است: محور های روستایی بیشه بنه – عیدین به طول۵/۶ کیلومتر و محور روستایی یخکش به طول ۱۸ کیلومتر  و راه روستایی کنتبه طول ۱۵ کیلومتر در حال اجرا شهرستان بهشهر و ساختمان بخشداری کلباد شهرستان بهشهر و راه روستایی وزوار شهرستان گلوگاه ، توسط مدیر کل راه و شهرسازی و فرمانداران شهرستان نکا و گلوگاه مورد بازدید قرار گرفت و دستوراتي را در خصوص تسريع در عمليات اجرايي آن ابلاغ نموداند.

در این بازدید از ساختمان های مسکن مهر شهرستان بهشهر و پروژه محوطه سازی و آسفالت  راه دسترسی آن بازدید بعمل آمد.

نظر شما