شناسهٔ خبر: 53296 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روئین خبر داد:

افزایش تعداد پروازها در فرودگاه جیرفت

 فرودگاه جیرفت مدیرفرودگاه جیرفت گفت: از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه، سه پرواز به پروازهای فرودگاه جیرفت اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، حسین روئین مدیرفرودگاه جیرفت با اعلام این مطلب بیان کرد: روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از فرودگاه جیرفت در مسیر تهران– جیرفت و بالعکس پروازهای این فرودگاه اضافه شده است.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم و نیاز منطقه و در راستای تکمیل زیرساخت‌های جنوب استان و رفاه حال مردم ۷شهرستان جنوبی استان پروازهای فرودگاه جیرفت با پیگیری‌های مستمر نماینده محترم مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی انجام شده در نهایت وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور با افزایش تعداد پرواز تهران به جیرفت و بالعکس موافقت کرد پروازهای جدید فرودگاه جیرفت با شرکت هواپیمایی آتا انجام می‌شود.

روئین در ادامه اظهار کرد: پیگیر پرواز جیرفت– مشهد نیز هستیم.

وی بیان کرد: صدور مجوز مرز هوایی و همچنین افزایش پروازها با توجه به اقلیم خوب این منطقه و ظرفیت‌های بی‌شمار در بحث تمدن و کشاورزی می‌تواند باعث جذب بیشتر حضور گردشگرها، جذب سرمایه‌گذار و پیشرفت این منطقه شود.

گفتنی است، فرودگاه جیرفت که هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب،کهنوج، قلعه گنج و منوجان را با جمعیت یک میلیون نفر زیر پوشش دارد.

نظر شما