شناسهٔ خبر: 53303 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکاور خبر داد:

اتصال کازرون به برازجان در استان بوشهر با احداث محور و پل بزرگ حسین‌آباد

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با احداث محور فرعی و پل بزرگ حسین‌آباد در منطقه جره شهرستان کازرون این شهرستان به شهرستان دشتستان یا همان برازجان متصل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور در بازدید از محور جره به حسین‌آباد که یک محور فرعی است، گفت: حوزه استان بوشهر تا حوزه استان فارس زیرسازی و آسفالت شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: از سمت استان فارس حدود ۱۰کیلومتر در سال گذشته نیز به بهره‌برداری رسیده و ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده که به صورت راه دسترسی معمولی است نیز سال گذشته به مناقصه رفته و پیمانکار آن تعیین شده و امسال عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در طول این ۱۰ کیلومتر ۱۷ دستگاه پل کوچک وجود دارد که همه پل‌ها الآن در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: در انتهای مسیر یک پل بزرگ در دست اجرا است که ۱۰ دهانه ۸ متری دارد و سال جاری آغاز می‌شود.

تکاور در ادامه گفت: امیدواریم که ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده را در سال ۹۷ به بهره‌برداری برسانیم و حوزه فارس را به بوشهر وصل نماییم و یک محور اتصالی بین استان بوشهر و فارس برقرار سازیم.

وی افزود: بهره‌برداری از این مسیر علاوه بر اتصال دو استان از مسیر دیگری باعث عمران و آبادانی مناطق و روستاهای طول مسیر می‌شود.

نظر شما