شناسهٔ خبر: 53305 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

بهره‌برداری از آخرین تکنولوژی ارتباطی برای اولین بار در شهر جدید سهند/ افتتاح بوستان ۱۰ هکتاری در جوار جنگل هشت بهشت

افتتاح بوستان ۱۰ هکتاری شرکت عمران در جوار جنگل ۷۰ هکتاری هشت بهشت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید سهند بازدید کرد.

 دراین بازدید بوستان ۱۰ هکتاری شرکت عمران در جوار جنگل ۷۰ هکتاری هشت بهشت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است در فاز اول بوستان افتتاح شده خدماتی نظیر زمین فوتبال، پیست دوچرخه سواری همگانی، گلخانه، نهالستان و محل ذخیره آب برای شهر در نظر گرفته شده است.

در این مراسم دکتر عباس مصطفوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با تشکر از کارکنان شرکت عمران در همراهی وی و حمایت‌های معنوی معاون وزیر راه و شهرسازی، گزارش مبسوطی را در طول خدمت یک ماهه خویش ارائه کرد.

طاهرخانی در این مراسم نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل شرکت عمران، همه مسئولین شهری را به تعامل و همکاری و همراهی با مجموعه شرکت عمران فراخواند و گفت : ما وظیفه داریم مشکلات پیش روی شهروندان فهیم را رفع کنیم که در این کار خیر شهرهای جدید حامی و پشتیبان شما خواهند بود.

 وی افزود: توسعه فضاهای تفریحی و فرهنگی و فضای سبز برای ایجاد نشاط شهری در اولویت کاری ما بوده و برای پویایی شهر این ایده در دستور کار قرار گرفته است .

گفتنی است در این بازدید با حضور دکتر پزشکیان نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی از آخرین تکنولوژی ارتباطی برای اولین بار در شهر جدید سهند بهره برداری بعمل آمد .

این تکنولوژی شامل تلفن ثابت بی سیم اینترنتی با خدمات اینترنت پرسرعت با پیگیری‌های بی وقفه مدیریت شرکت عمران با شرکت مخابراتی فناپ تلکام محقق و در فاز ۴ شهر که فاقد خدمات تلفن ثابت بودند به بهره برداری رسید./

نظر شما