شناسهٔ خبر: 53358 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در دیدار نایب رییس مجلس شورای اسلامی از فرودگاه تبریز مطرح شد:

تاکید بر پیشرفت قابل توجه فرودگاه تبریز

فرودگاه تبریز نايب رئيس مجلس شورای اسلامی در بازديد از پروژه های توسعه و بهسازی اپرون فرودگاه تبريز پيشرفت سال های اخير اين فرودگاه را قابل توجه ارزيابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان با حضور در فرودگاه تبریز از آخرین وضعیت پروژه های در حال اجرای آن از جمله بهسازی اپرون و توسعه ترمینال شماره سه بازدید كرد و در سخنانی گفت: پیشرفت سال های اخیر فرودگاه تبریز قابل توجه است و طرح های مورد بازدید جزو مهم ترین پروژه های فرودگاه تبریز هستند که با بهره برداری از آنها فرودگاه تبریز گام مهمی در مسیر پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر بر خواهد داشت.

مصطفی صفایی، مدیركل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی در این بازدید به ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه ها پرداخت و گفت: پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی وی های ارتباطی فرودگاه تبریز با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجرا است که با اتمام آن ظرفیت پذیرش پارکینگ هواپیمای فرودگاه تبریز به بیش از دو برابر افزایش می یابد. همچنین ترمینال سه فرودگاه تبریز با هزینه ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به  مساحت ۷۸۷ متر مربع توسعه می یابد.

 

نظر شما