شناسهٔ خبر: 53448 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون پروژه‌های بین‌المللی راه‌آهن ایتالیا:

ایتالیا آماده همکاری بیشتر با ایران در حوزه ریلی است

پرچم معاون پروژه‌های بین‌المللی راه‌آهن ایتالیا گفت: به عنوان نماینده راه‌آهن ایتالیا، تعهد راه‌آهن کشورم را برای همکاری‌های بیشتر اعلام می‌کنم و معتقدم برگزاری دوره‌های آموزشی بین المللی ریلی در ایران موجب تداوم پروژه‌های بعدی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی بین المللی ریلی با حضور سعید محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن، محسن پورسید‌آقایی معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار تهران، نوراله بیرانوند معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل شرکت راه‌آهن، نینو چینگولانی معاون پروژه‌های بین‌المللی راه‌آهن ایتالیا و جمعی از اساتید و دانشجویان حمل‌ونقل ریلی در سالن‌همایش‌های دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

نینو چینگولانی معاون پروژه‌های بین‌المللی راه‌آهن ایتالیا در این مراسم ضمن تشکر از دانشگاه علم و صنعت و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، پایان برگزاری دوره آموزشی بین‌المللی ریلی را آغاز پروژه‌های آموزشی بیشتر عنوان کرد و گفت: به عنوان نماینده راه‌آهن ایتالیا، تعهد راه‌آهن کشورم را برای همکاری‌های بیشتر اعلام می‌کنم و معتقدم برگزاری این دوره موجب تداوم پروژه‌های بعدی خواهد بود.

وی افزود: طبق اظهار نظر اساتید این پروژه آموزشی یک موفقیت تلقی می‌شود و منتج به دستاوردهای خوبی در حوزه انتقال دانش و فناوری شده است.

چینگولانی با بیان اینکه «آموزش یکی از دارایی‌های هر شرکت محسوب می‌شود» گفت: بدون آموزش رشد امکان پذیر نیست.

معاون پروژه‌های بین‌المللی راه‌آهن ایتالیا با اشاره به شرکت کردن ۶۰۰ نفر در دوره بین‌المللی آموزشی ریلی بیان داشت: در این دوره نه‌تنها اطلاعات فناوری ریلی تبادل شد،‌بلکه تبادل فرهنگی بین دو کشور به وقوع پیوست.

این مقام مسئول در راه‌آهن ایتالیا تصریح کرد: یکی از شاخص‌های موفقیت یک شرکت سطح دانش کارکنان آن است.

چینگولانی یادآور شد: دست‌اندرکاران حوزه حمل‌ونقل ریلی باید خود را مشتری بدانند و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، خود را آماده کنند. همچنین با توجه به اهمیت مبحث موبیلیتی در دنیای امروز و نقش نرم‌افزارهای موبایلی در تردد‌های روزانه مردم، باید خود را به‌روز نگاه داشت.

نظر شما