شناسهٔ خبر: 53456 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بعد‌ از ظهر امروز صورت گرفت:

تقدیر از محمدزاده و پورسید‌آقایی در دانشگاه علم و صنعت ایران

مراسم بعد‌ از ظهر امروز در مراسم اختتامیه برگزاری دوره آموزشی بین‌المللی ریلی از سعید محمدزاده مدیرعامل فعلی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و محسن پورسیدآقایی مدیرعامل سابق به خاطر حمایت از برگزاری این دوره در دانشگاه علم‌ و صنعت تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بعد‌ از ظهر امروز در مراسم اختتامیه برگزاری دوره آموزشی بین‌المللی ریلی از محسن پورسیدآقایی مدیرعامل سابق و سعید محمدزاده مدیرعامل فعلی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از برگزاری این دوره همچنین از آقایان نینو چینگولانی معاون پروژه‌های بین‌المللی راه‌آهن ایتالیا و استفانو لیسی و لوپیانو در دانشگاه علم‌ و صنعت تقدیر شد.

در ادامه برنامه از دست‌اندرکاران برگزاری و شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی نیز تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است به موجب امضا قرارداد چند جانبه‌ای میان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، راه آهن ایتالیا و دانشگاه‌های علم و صنعت ایران، تهران و رم با کمک دانشکده مهندسی راهآهن دانشگاه علم و صنعت در زمینه تبادل تجربیات در زمینه فناوریهای جدید ریلی و آموزش نیروها توسط اساتید ایرانی و ایتالیایی همکاری‌های فی‌مابین آغاز شد. که اولین مرحله از این همکاری‌ها برگزاری دوره‌های آموزشی بیست گانهای بود که از شهریورماه سال گذشته آغاز شدو ۶۰۰ فراگیر (حضوری و مجازی) از کارکنان راه آهن توسط مربیان ایرانی و ایتالیایی در دانشگاه علم و صنعت آموزش دیدند.

نظر شما