شناسهٔ خبر: 5348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و کنترل پروژه سازمان مجری خبرداد:

تکمیل ۳۱ پروژه بیمارستانی و دو ورزشگاه در دو سال آینده

خالد خیری مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و کنترل پروژه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی با اعلام اینکه از ابتدای سال۹۳ تاکنون ۱۲ پروژه بیمارستانی تکمیل و تحویل دستگاه بهره بردار شده‌ است، از برنامه ریزی برای تکمیل ۳۱ پروژه بیمارستانی در دو سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، خالد خیری با اشاره به اینکه در ابتدای سال ۹۳ برای تکمیل ۲۸ پروژه بیمارستانی با ظرفیت مجموع ۲۴۷۶ تخت تا پایان سال مالی (تیر۹۴) برنامه ریزی کرده بودیم، گفت: خوشبختانه و با وجود برخی محدودیت‌های اعتباری، تاکنون۱۲ بیمارستان با ظرفیت مجموع ۱۲۰۰ تخت تحویل وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی شده‌اند.

وی با بیان اینکه میزان پیشرفت فیزیکی ۱۶ پروژه بیمارستانی باقیمانده بالای ۹۵ درصد است، اظهار داشت: چنانچه بخشی از اعتبارات لازم تخصیص یابد، این بیمارستان‌ها نیز طبق برنامه زمانبندی شده تا تیر ۹۴ تحویل داده خواهند شد.

مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و کنترل پروژه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی با اعلام اینکه علاوه بر ۲۸ پروژه یاد شده، برای تحویل ۳۱ پروژه بیمارستانی دیگر با ظرفیت ۴۶۲۱ تخت در سال های ۹۴ و ۹۵ برنامه ریزی شده است، افزود: دو ورزشگاه و طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) نیز در دوسال آینده تکمیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در سال گذشته نیز ۱۶ پروژه بیمارستانی را در کنار ورزشگاه الیگودرز و ندامتگاه تهران تحویل دستگاه‌های بهره بردار داده است، گفت: این سازمان از ابتدای تأسیس تاکنون ۱۷۶ پروژه بیمارستانی با حدود ۱۷ هزار تخت را احداث کرده است.

خیری مجموع زیربنای پروژه های درمانی،فرهنگی،ورزشی و ندامتگاهی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی را دو میلیون و ۷۰۰ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: این سازمان برای تکمیل پروژه های در دست اجرا به ۶۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و کنترل پروژه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در ادامه از راه اندازی سامانه تخصصی و جامع آماری این سازمان در سال ۹۴ خبر داد و اظهار کرد: تمام اطلاعات آماری سازمان مجری برای استفاده مدیران و کارشناسان روی این سامانه که مراحل اولیه طراحی آن انجام شده است، بارگذاری می شود./

نظر شما