شناسهٔ خبر: 53527 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از راه‌های روستایی در دست احداث شهرستان فاریاب

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان به همراه فرماندار و بخشدار شهرستان فاریاب از راه‌های روستایی در دست احداث این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان به همراه فرماندار و بخشدار شهرستان فاریاب از راه‌های روستایی در دست احداث این شهرستان بازدید کرد. 

حسام تاجیک رئیس اداره راه و شهر سازی فاریاب بیان کرد: در حاشیه این بازدید مسائل و مشکلات مربوط به پروژه‌ها و پیمانکاران مورد بررسی قرار گرفت.

تاجیک گفت: لازم به ذکر است که تاکنون ۱۲۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۱۷۵میلیارد ریال در شهرستان رودبار ساخته شده است که در حال حاضر نیز ۷۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال توسط ۶ پیمانکار در دست احداث می‌باشد.

وی اظهار کرد: با تکمیل این راه‌های روستایی امکان بهره‌برداری از معادن ارزشمند معدنی منطقه مانند معادن طلا، مس، کرومیت و سنگ‌های ساختمانی فراهم میشود تاکنون به دلیل عدم وجود راه دسترسی مناسب سرمایه‌گذاران تمایل زیادی جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه را نداشتند با ورود سرمایه‌گذاران مشکل اشتغال جوانان این منطقه رفع خواهد شد.

همچنین آسفالت این راه‌ها در رشد و تعالی جوامع روستایی در جهت حمل و نقل محصولات دامی و کشاورزی نقش بسزایی دارد.

در پایان این بازدید فرماندار شهرستان فاریاب از ساردوئی مدیرکل راه و شهر سازی جنوب کرمان با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما