شناسهٔ خبر: 53536 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کانون انجمن های كارفرمایی كامیونداران و رانندگان خراسان رضوی برگزار می کند؛

مشهد؛ میزبان همایش تشكل های صنفی كامیون‌داران و رانندگان كشور

جلسه همایش تشكل های صنفی كامیون‌داران و رانندگان كشور، به میزبانی كانون انجمن های كارفرمایی كامیونداران و رانندگان خراسان رضوی در سالن همایش های اداره كل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی به مدت دو روز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، جواد وحدتی فرد، معاون حمل‌ونقل این اداره کل با تاکید به اینکه مسائل توسط تشکل ها باید به صورت اصولی پیگیری شود، افزود: امروزه شما یک بنگاه اقتصادی هستید و نیازمند  دانش بنگاه داری هستید، ما باید به این درایت برسیم که برای سودمندی این بنگاه باید به صورت علمی به آن نگاه شود. اولویت های این حوزه باید لیست شود و به ترتیب و به صورت پیوسته مطالبه شوند که از نظر من مهم ترین مسئله در حال حاضر مسئله نوسازی ناوگان است، ما باید تدابیر لازم را مهیا نماییم تا هر چه سریع تر  به فرمان رئیس جمهور محترم در خصوص نوسازی عملیاتی گردد.

غلامحسین دغاغله, مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای كشور نیز در این همایش با بیان اینکه یکی از نگرانی های موضوع تخصیص سوخت بر اساس پیمایش است، ادامه داد: در گذشته این ادعا مطرح بود که بخش حمل و نقل دستی در موضوع قاچاق سوخت دارد که البته ما همیشه این را رد می کردیم و از ادعا کنندگان آمار و سند می خواستیم که آماری ارائه شده نشان از پاک دستی این حوزه بود. وی ادامه داد: از جهت اینکه ما خودمان پیچ و خم و مشکل حوزه کاری را می دانیم، باید خودمان ابتکار عمل را به دست گیریم و مدیریت کنیم و طرح و پیشنهاد ارائه کنیم تا کمترین مشکل را برای بخشمان داشته باشد و من هم این روش را در کارم آغاز کرده ام.

دغاغله همچنین در صحبت های خود تاکید کرد: ملاک عملکرد بخش دولت تعامل و همکاری با انجمن های صنفی است و این سیاست سازمان است.

یکی دیگر از مهمانان این همایش دو روزه مدیر كل دفتر ایمنی و ترافیك سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای كشور بود.

 جواد هدایتی نیز در صحبت های خود بیان داشت: یکی از ضروری ترین کارهایی که ما می توانیم با کمک شما انجامش دهیم، این است که ما تعارضات را رفع کنیم، به این معنا که ما در سیستم موضوعاتی داریم که دست و پا گیر است و تنش زا است که ما می توانیم با کمک همدیگر این موارد را تسهیل کنیم.

گفتنی است در طی این دو روز روسای هیئت مدیره تشكل های صنفی كامیون‌داران و رانندگان كشور به بیان و هم اندیشی مشکلات و مسائل حوزه کاری خود با مسئولان پرداختند و در انتها با صدور بیانیه ای خواستار پیگیری حقوق خود شدند.

نظر شما