شناسهٔ خبر: 5357 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

علیزاده به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

تزریق ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه مصلی امام خمینی(ره) در سال آینده

محمدجعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از تزریق ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژ‌ه مصلی امام خمینی(ره) در سال آینده خبر داد.

محمدجعفر علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت ساخت پروژه مصلی امام خمینی(ره) اظهار کرد: این پروژه را به گونه‌ای مدیریت کردیم که همزمان با اجرا بتوانیم بهره‌برداری هم داشته باشیم و در حال حاضر نمازهای جمعه و نمازهای اعیاد در این مکان برگزار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه برای تکمیل فاز نخست این پروژه در زمینی به مساحت ۶۳ هکتار به ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد که امیدواریم با این مبلغ پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در روند ساخت پروژه ایجاد شود.

گفتنی است که علیزاده پیش از این درباره پروژه مذکور اعلام کرده بود: فکر ساخت مصلی پس از پيروزی انقلاب اسلامی همواره مطرح بود تا اينكه در سال ۶۱ پس از بررسی‌های لازم اراضی عباس‌آباد برای احداث اين فضا در نظر گرفته شد و سال ۶۷ نيز رئيس جمهور وقت (مقام معظم رهبری) به همراه رئيس مجلس وقت خدمت حضرت امام خمينی (ره) پيشنهاد ساخت مصلی را دادند كه امام خمینی (ره) نيز در ۲۳ آبان سال ۶۷ با اين موضوع موافقت کردند./

نظر شما