شناسهٔ خبر: 5360 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده‌باش نوروزی ۳۱ اكيپ راهداری در استان بوشهر

شورای راهداری بوشهر جلسه شوراي راهداری به منظور هماهنگی سفرهای نوروزي ۱۳۹۴ با حضور فرماندهي پليس راه استان، مهندس فرزاد رستمي سرپرست راه وشهرسازی استان بوشهر، مديران، رؤسای ادارات شهرستانها و جمعی از راهداران در محل اداره كل راه وشهرسازی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر٬ مهندس فرزاد رستمي سرپرست اداره كل راه وشهرسازي استان بوشهر در اين جلسه ضمن خوش آمد گويي به اعضاي شوراي راهداري و با تقدير و تجليل از خدمات بي شائبه راهداران گفت: جاده ها بايد در كوتاه مدت آماده سازي شوند تا به لطف خدا و با وحدت و همدلي سال بي خطر و بدون حادثه را با رعايت نكات ايمني و رانندگي آغاز كنيم.

مهندس رستمي افزود : ايمن سازي، پاك سازي و نصب علائم بايد تا قبل از شروع سفرهاي نوروزي به پايان برسد و مسافراني كه در ايام نوروزي به استان ما سفر خواهند كرد بايد بدون دغدغه در جاده هاي استان تردد كنند.

مهندس رستمي گفت: كاربران جاده اي با سرعت مجاز در جاده ها و با رعايت نكات ايمني تردد کنند تا ديگر شاهد تصادف نباشيم.

سپس مهندس عبدالكريم اخترشناس مديريت راهداري اداره كل راه وشهرسازي استان بوشهر ضمن ارائه گزارش عملكرد مديريت راهداري استان بوشهر به گزارشي از تصادفات و تلفات جاده اي در كشور اشاره كرد و اظهار کرد: در ۹ماه سال ۹۳ رتبه برتر در كاهش تلفات جاده اي به این استان اختصاص يافت. همچنين ۵۵ نقطه حادثه خيز شناسايي و ساماندهي و دهانه ۹ دستگاه تونل آشكار سازي شده است.

وي  از آمده باش پايگاه ها و اكيپ هاي نوروزي در ايام سال نو خبر داد و گفت: ۳۱ اكيپ راهداري متشکل از  ۲۹۴  راهدار با ۱۳۴دستگاه سبك و سنگين و نيمه سنگين  و ۴۸ گشت راهداري مجهز به GPS از ۲۵ اسفند ماه به حالت آماده باش در پايگاه ها و ادارات شهرستانها مستقر خواهند شد و به صورت شبانه روزي در خدمت هموطنان خواهند بود.

در اين جلسه هريك از مديران و رؤساي ادارات در حيطه كاري خود مطالبي عنوان کردند./

نظر شما