شناسهٔ خبر: 53717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هاشمی زاده خبر داد:

افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر شهرستان امیدیه در سال جاری

مسکن مهر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مهر شهرستان امیدیه هم‌زمان با هفته دولت در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، جلسه پیگیری پروژه‌های مسکن مهر استان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات این پروژه‌ها در سه شهر امیدیه، رامشیر و آغاجاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و در محل سالن جلسات این معاونت تشکیل شد.

فرامند هاشمی زاده در خصوص این جلسه که با حضور فرمانداران و شهرداران این سه شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مرتبط در حوزه‌های مختلف برگزار شد، گفت: گزارش کاملی از روند پیشرفت و مشکلات و موانع تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در سه شهر امیدیه، رامشیر و آغاجاری از سوی مسئولین محلی حاضر در جلسه ارائه شد و برخی موارد کاستی‌های پروژه‌های در حال بهره‌برداری طرح و مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفت.

معاون عمرانی استاندار در خصوص پروژه مسکن مهرشهر رامشیر اذعان کرد: در شهرستان رامشیر تعداد ۸۱۵ واحد مسکن مهر پیش‌بینی شده که از این تعداد، ۶۱۵ واحد خودمالکیت و مابقی دارای قرارداد سه‌جانبه هستند.

وی همچنین اضافه کرد مسائلی همچون انشعابات فاضلاب، روشنایی معابر و پایداری برق منطقه مهمترین دغدغه‌های پیش روی تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در شهر رامشیر است که از سوی دست‌اندرکاران شهرستان در این جلسه طرح و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

هاشمی زاده با اشاره به پروژه مسکن مهر شهرستان امیدیه تصریح کرد: در این شهرستان در مجموع تعداد ۵۸۵۰ واحد مسکن مهر در چند سایت مختلف جانمایی شده است که در این جلسه در خصوص پرداخت و بهره‌برداری حق انشعاب آب، روشنایی معابر و مرتفع کردن مشکل فاضلاب این پروژه‌ها تصمیم‌گیری شد.

وی گفت: در شهرستان امیدیه تاکنون تعداد ۱۸۲۶ واحد به‌طور کامل افتتاح و تعداد ۲۰۲۴ واحد نیز قابل افتتاح و بهره‌برداری می‌باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی با تأکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های لازم از امکان افتتاح و بهره‌برداری از ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر شهرستان امیدیه هم‌زمان با هفته دولت سال جاری خبر داد.

وی در خصوص پروژه مسکن مهر شهرستان آغاجاری عنوان کرد: در این جلسه درباره مسئله جابجایی مناطق در معرض خطر و در حریم چاه‌های نفت و مناطق بافت فرسوده تصمیماتی اتخاذ شد.

هاشمی زاده در پایان تصریح کرد: از سال ۹۲ تاکنون در کل استان تعداد ۲۱۱۵۰ واحد مسکن مهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

نظر شما