شناسهٔ خبر: 53721 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دشتی‌زاده خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی سه‌راه روستایی در خوزستان

راهسازی مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی سه راه روستایی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، پویا دشتی‌زاده اظهارکرد: راه روستایی امام‌زاده احمد اندیمشک به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی افزود: این راه روستایی علاوه بر تسهیل در ارتباط روستاییان منطقه تردد زوار به مکان زیارتی و گردشگران به مکان‌های سیاحتی را نیز سهولت می‌بخشد.

دشتی زاده ادامه داد: با بهره‌برداری از این مسیر بیش از ۱۱۰۰ خانوار از راه روستایی ایمن برخوردار خواهند شد.

مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره جاده گرگر – گمبزون ماهشهر اظهار کرد: این محور یکی از محورهای پرتردد روستایی شهرستان ماهشهر و استان است که عملیات اصلاح، بهسازی و روکش آسفالت آن آغاز شده است.

وی طول مسیر این جاده روستایی را ۲۴ کیلومتر اعلام کرد و گفت: با تکمیل این پروژه علاوه بر مسیر دسترسی شادگان به رامشیر بیش از ۷۸۰ خانوار روستایی از راه مناسب برخوردار خواهند شد.

دشتی زاده اظهار کرد: عملیات بهسازی روکش آسفالت فاز سوم این مسیر با طول ۹ کیلومتر و اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم‌اکنون در حال انجام روکش آسفالت است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه بهسازی و آسفالت آنتنی‌های بخش غزانیه اهواز نیز آغاز شده است.

مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: این راه روستایی ۴۰ کیلومتر طول دارد که در قالب ۵ پروژه بااعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در روستاهای بخش غزانیه کلان‌شهر اهواز انجام می‌شود.

نظر شما