شناسهٔ خبر: 5383 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير مسكن و ساختمان راه وشهرسازي استان كرمانشاه:

روزانه بيش از ۵۰ واحد مسكن مهر به متقاضيان واگذار مي‌شود

مسکن مهر مدير مسكن و ساختمان راه وشهرسازي استان كرمانشاه خبر داد: روزانه بيش از ۵۰ واحد مسكن مهر به متقاضيان واگذار مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، عبدالرضا غفوري ضمن اعلام اين خبر افزود: در دهه فجر امسال تعداد ۱۰ هزار واحد مسكن مهر كه عمدتا مربوط به پروژه مهر رازي و شهيد قليوند مي باشد آماده بهره برداري شد كه تا كنون روزانه بيش از ۵۰ واحد آن تحويل متقاضيان مي شود.

مدير مسكن و ساختمان استان ضمن اعلام اينكه تا كنون تعداد ۳۰۰ واحد از پروژه مهر رازي به متقاضيان واگذار گرديده گفت: در پروژه هاي مهر رازي و شهيد قليوند تمامي واحدها آماده بهره برداري بوده و متقاضيان محترم بايد مراحل تكميل پرونده و اخذ دفترچه اقساط را سپري نموده و پس از آن كليد اين واحدها به آنها تحويل خواهد شد.

وي در خصوص ميزان تسهيلات اختصاص يافته به استان گفت:بيش از ۱۰ هزار ميليارد ريال تسهيلات براي ساخت مسكن مهر به استان اختصاص يافته كه نرخ سود آن در كرمانشاه هفت درصد و در ديگر شهرستانها با سود چهار درصد همراه بوده و مابقي از محل آورده هاي متقاضيان است.

نظر شما