شناسهٔ خبر: 5387 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی مازندران در ایام نوروز ۹۴

آماده سازی جاده هراز برای سفر های نوروزی رئيس اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران در آستانه فرارسيدن سال نو و سفرهای نوروزی برنامه‌های فرهنگی و اطلاع رسانی اين اداره كل را برای ايام نوروز تشريح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی، سيد حميد حسيني اظهار کرد: هرساله شاهديم كه با فرا رسيدن نوروز و زنده شدن طبيعت تقاضا و نياز به سفر نزد مردم افزايش چشمگيري پيدا كرده و تعطيلات ويژه و منحصر به فرد اين ايام زمينه ساز مناسبي براي انواع مسافرت ها مي‌شوند.

وي گفت: دراين ميان استان مازندران به دليل گردشگر پذير بودن و برخورداري از مواهب طبيعي همواره از اهميت خاصي برخوردار بوده و از پرترافيك ترين راه‌هاي كشور محسوب مي‌شود.

حسيني خاطر نشان کرد: از اين رو راه و شهرسازي مازندران در راستاي ضرورت امر اطلاع رساني و آگاهي بخشي عموم كاربران اقدامات گسترده‌اي را در دستور كار خود دارد.

وي به برنامه‌های اين اداره كل براي ايام نوروز اشاره کرد و گفت: تهيه و ساخت برنامه زنده تلويزيوني «راه و سفر»، ساخت فيلم‌هاي مستند و آموزشي و پخش از شبكه استاني ، تهيه و ساخت برنامه راديويي «صداي خوش سفر» و توزيع در بين مسافران نوروزي، چاپ و توزيع نقشه راه‌هاي استان و كشور، پازل‌هاي آموزشي ويژه نسل نوپا و كتابچه (همگام با راهداران در نوروز۹۴ ) در ورودي محورهاي استان به مسافران نوروزي، نصب بيش از ۶۰ عدد استند و ۷ بيلبرد با مضامين شعارهاي ايمني و هشداردهنده در كليه محورهاي مواصلاتي تحت پوشش استان و پل‌هاي عابر پياده از اقدامات اين اداره كل در ايام نوروز است كه اميدواريم اين فعاليت‌ها در راستاي اطلاع رساني، آگاهي بخشی و فرهنگ سازي نقش بسيار مهم و تاثير گذاري ايفاء کند.

حسيني افزود: پاسخ گويي به مسافران نوروزي در مورد آخرين وضعيت راه‌هاي استان از طريق دو شماره تلفن  ۱۴۱  (گويا )  و ۳۳۳۲۲۳۲۰ ( شبانه روزي ) و سامانه پيام كوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ از ديگر اقدامات اين اداره كل براي مسافرين نوروزي است.

رئيس اداره روابط عمومي راه و شهرسازي مازندران ابراز اميدواري کرد: ان شاء الله در سال ۱۳۹۴  بتوانيم با همدلي و تعامل بيشتر و رعايت كليه مقررات و قوانين از سوی رانندگان شاهد سالي بدون سوانح رانندگي در كشور و استان باشیم./

نظر شما