شناسهٔ خبر: 53890 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با رضایت مالکان انجام شد:

آزادسازی حریم راه‌ها در محور امامزاده محسن همدان

حفاظت از حریم راه ها رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان همدان از آزادسازی حریم راه محور امامزاده محسن با رضایت کامل مالکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، رسول ابراهیم‌خانی در گفتگویی اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمرانه نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای روستاهای توییجین و وفرجین، رضایت مالکان نسبت به تحویل عرصه را جلب کرده و عملیات آزادسازی و تعریض حریم راه‌های این روستاها اقدام شد.

وی افزود: این آزادسازی در محور امامزاده محسن، حدفاصل روستای توییجین تا وفرجین به طول دو کیلومتر بوده است.

ابراهیم‌خانی با بیان اینکه این محور مسیر گردشگری و توریستی است، یادآور شد: این اقدام به منظور تسهیل در عبور و مرور و رفاه حال عموم مردم و به ویژه مسافران انجام شده است.

رئیس اداره راهداری همدان ادامه داد: پاک‌سازی و آزادسازی حریم جاده‌ها موجب افزایش ایمنی تردد در راه‌های مواصلاتی شده و در ارتقای ایمنی استفاده‌کنندگان از جاده نقش بسزایی دارد و آمار تصادفات را به طور محسوسی کاهش می‌دهد.

ابراهیم‌خانی اضافه کرد: از این رو تمام اقدامات برنامه‌ریزی شده و در دست انجام، به منظور آماده‌سازی جاده‌هایی ایمن برای عموم مردم است.

این مسئول به اصلاحات و تغییرات سازنده‌تری که در حال بررسی و اجرا در بیشتر محورها به‌ویژه راه‌های روستایی است، اشاره کرد و گفت: اقداماتی نیز در همین راستا در دستور کار است که به زودی اجرایی می‌شود.

ابراهیم‌خانی در ادامه از تمامی عوامل که در تسریع و انجام این امر همکاری لازم را داشتند، قدردانی کرد.

نظر شما