شناسهٔ خبر: 53896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فراهانی خبر داد:

اتصال میدان شهدای فردو به میدان آیت‌الله بروجردی تا پایان شهریورماه

عباس فراهانی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: عملیات اجرایی اتصال میدان شهدای فردو پردیسان به میدان آیت الله بروجردی از ابتدای امسال شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، عباس فراهانی اظهار کرد: به دلیل مشکلات ترافیکی در محور پردیسان- ورجان و به دنبال تسهیل در رفت‌وآمد وسایل نقلیه عبوری پروژه اتصال میدان شهدای فردو پردیسان به میدان آیت‌الله بروجردی از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قم تصریح کرد: این پروژه به طول تقریبی دو کیلومتر با عملیات زیرسازی در شش خط و اجرای آسفالت سه خط در سطح سواره رو با قراردادی بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون ۳۵ درصد عملیات اجرایی این پروژه انجام شده است و امیدواریم با مساعدت و تخصیص اعتبار مورد نیاز، پروژه مذکور ادامه یافته و تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر کاهش ترافیک در محلات هفت و هشت پردیسان، شاهد تسهیل در تردد و هدایت ترافیک به رینگ محلات شهر پردیسان از طریق بلوار صدمتری امام صادق (ع) خواهیم بود.

نظر شما