شناسهٔ خبر: 53910 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خبر داد:

افتتاح سالن جدید پروازهای کانکشن در فرودگاه مشهد

فرودگاه مشهد مديرکل فرودگاه‎های استان خراسان رضوی در حاشيه افتتاح سالن جديد پروازهای کانکشن ترمينال خارجی فرودگاه مشهد گفت: با بهره‎برداری از اين سالن کيفيت خدمت به مسافران پروازهای خارجی و پروازهای عبوری افزايش مي‎يابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومي فرودگاه‎هاي استان خراسان رضوي، محمدباقر قاسم‎زاده گفت: پس از بهسازی سالن گذرنامه خروجی ترمينال پروازهای خارجی و اصلاح هندسی مسيرها، سالن گذرنامه به طبقه همكف این فرودگاه منتقل شد و به این ترتیب توانستیم حدود 3600 متر مربع فضا در طبقه اول ترمينال خروجی بين‎المللي را به پروازهاي كانكشن و پروازهای تاخيری احتمالی اختصاص دهیم.

 وی در مورد یکی از مزیت‎های این سالن برای خدمت‎رسانی به مسافران گفت: مسافران خارجی كه پروازشان به دلايل فنی يا شرايط جوي با تأخير مواجه شده مي‎توانند تا نهايی شدن پروازشان در اين سالن استراحت کنند.

قاسم‎زاده همچنین افزود: مسير ويژه‎ای نیز برای ورود مسافران پروازهاي عبوری و انتقالی (كانكشن) ایجاد شده است که باعث می‎شود اين مسافران با سهولت و بدون بررسی گذرنامه وارد ترانزيت خروجی شوند و مشهد را به سمت مقصد بعدی ترك كنند.

نظر شما