شناسهٔ خبر: 53949 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:

۲۰ میلیارد تومان طرح هادی روستایی در لردگان اجرا شد

لردگان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح هادی در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان اجرا شده است و علاوه بر آن با استفاده از حدود ۳هزارتن قیر رایگان معابر روستایی به میزان ۲۱۵هزار متر مربع آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  سهراب رئیسی با اشاره به رفع برخی از مشکلات روستاهای شهرستان لردگان اظهار داشت: با عنایت به سرانه روستایی شهرستان لردگان در سنوات گذشته اعتبارات خوبی تخصیص یافته به طوری که تاکنون طرح هادی برای ۲۲۴روستا تهیه و از این تعداد ۷۳ طرح بازنگری شده است.

وی افزود: طرح هادی در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان اجرا شده است و علاوه بر آن با استفاده از حدود ۳هزارتن قیر رایگان معابر روستایی به میزان ۲۱۵هزار متر مربع آسفالت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور اسناد مالکیت بیان کرد: در سطح شهرستان لردگان با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک بالغ بر ۲۰هزار جلد سند مالکیت شهری و روستایی صادر شده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: در روستاهایی که طرح هادی اجرا نشده به دلیل کمبود اعتبارات بوده که در صورت تخصیص اعتبارات این نهاد آمادگی دارد تا اجرای طرح نماید در همین خصوص نیز برنامه‌هایی در دست اقدام داریم.

نظر شما