شناسهٔ خبر: 53972 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری بیست و نهمین جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

جلسه جلسه هماهنگی به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، جلسه هماهنگی به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران مجیدرضا نصراله‌نژاد به همراه معاون حمل و نقل، معاون راهداری، روئسای اداره ایمنی، حراست، مسافر و جمعی از نمایندگان دستگاههای دولتی و اجرایی نظیر پلیس راه شرق و غرب استان تهران، هلال احمر و انجمن های صنفی مربوطه به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برگزار شد.

این جلسه به منظور ارائه راهکارها و خدمات مطلوب تر به زائرین و تامین ایمنی هر چه بیشتر مسافرین و هموطنان شرکت کننده در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) تشکیل شد.

نصراله نژاد در این خصوص گفت: در این نشست هریک از ارگانهای ذیربط به بیان آمادگی و توانمندی ها و هچنین ارائه کمبود و کاستیها پرداخته و راهکار و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران همچنین افزودطراحی و نصب بنرهای تسلیت و اطلاع رسانی به همراه درج شماره تماس های ضروری، بنرهای خدمات رسانی و درج شماره ۱۴۱، ترمیم تابلو و علایم راه، تامین ۲ دستگاه جرثقیل سنگین ، افزایش تیم های گشتی پلیس راه و استقرار تیم های گشت نامحسوس راهداری از دیگر خدمات ارائه شده اداره کل می باشد.

وی گفت: استقرار تیم های اورژانس، هلال احمر و راهداری در کنار هم کمک شایانی به سرعت بخشیدن امر امداد رسانی و مانع از سرگردانی و اتلاف وقت مسافران عزیز خواهد داشت.

مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از استقرار بالگرد در پایگاه چناران و عوارضی تهران قم و همچنین استقرار ۲ دستگاه جرثقیل و  ارسال کامیون یخچال دار به منظور ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائرین خبر داد.

وی با اشاره به کاهش تصادفات در شش سال اخیر اظهار کرد: در سال ۹۱ با آمار تلفات ۴۱۳ نفر در محورهای برون شهری و روستایی مواجه بوده ایم که این آمار در سال ۹۶ به تعداد ۳۱۴ نفر رسیده که این کاهش ۹۹ نفری بیانگر روند رو به رشد خدمات رسانی و افزایش ایمنی این اداره کل می باشد.

در پایان مقرر شد کمیته ای جهت هدایت و کمک به زائرین گمشده و جامانده و باز گرداندن ایشان به کاروانهایشان تشکیل شد.

نظر شما