شناسهٔ خبر: 54047 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر، عنوان کرد:

موافقت اولیه با جانمایی ۴ سازه دریایی

سازه دریایی کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر با جانمایی ۴ سازه دریایی در استان‌های بوشهر، خوزستان ، گیلان و هرمزگان موافقت اولیه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حمید خلیلی مدیر کل مهندسی سواحل و بنادر، اعلام کرد: کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر  پس از بررسی کارشناسی، با جانمایی احداث مجموعه تفریحی در استان بوشهر و احداث اسکله تفریحی دراستان گیلان موافقت اولیه کرد.

وی افزود: جانمایی احداث کارگاه ساخت و تعمیر شناور در استان خوزستان و جانمایی احداث کارگاه ساخت و تعمیر شناور در جزیره قشم – استان هرمزگان  در کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر  مورد موافقت اولیه قرار گرفت.

شایان ذکراست طبق بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تأسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از سازمان بنادر از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند  و به منظور حفاظت از خط سواحل کشور از آسیب های ناشی از ساخت و ساز های غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف می باشند قبل از اقدام جهت ساخت سازه دریایی از این سازمان مجوز های ساخت و تأسیس  و بهره برداری را بگیرند.

نظر شما