شناسهٔ خبر: 54087 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی انجام شد:

دیدار معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان شمالی با فرماندار گرمه

نشست رئیس نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان گرمه از دیدار معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با فرماندار گرمه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، اصغر شریفی رئیس نمایندگی راه و شهرسازی گرمه گفت: این جلسه دیروز مورخ ۸ خرداد در شهرستان گرمه برگزار شد.

وی در خصوص این دیدار بیان کرد: اهم مباحث مطرح شده در این دیدار با فرماندار شامل، بررسی پروژه‌های پیشنهادی راه و شهرسازی مخصوصاً بهسازی و روکش آسفالت چمن بید –گرمه و تکمیل راه‌های در دست احداث دشت – بیدک و اصغرآباد – شوقان و سایر راه‌های روستایی شهرستان و تخصیص اعتبارات مربوطه بوده که مهندس علیمردانی ضمن تشکر از عنایات فرماندار به حوزه راه‌های شهرستان خواستار مساعدت‌های بیشتر در زمینه تأمین و تخصیص اعتبارات مربوط به مجموعه راه و شهرسازی شد.

رئیس نمایندگی راه و شهرسازی گرمه در پایان افزود: همچنین فرماندار گرمه ضمن تقدیر از عملکرد راه و شهرسازی استان و شهرستان، تسریع در عملیات بهسازی راه چمن بید – گرمه را خواستار شد و در این راستا قول داد مساعدت‌های لازم جهت تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین تخصیص اعتبار جهت احداث ساختمان نمایندگی گرمه صورت گیرد.  

نظر شما