شناسهٔ خبر: 54091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی سرپرست پایانه مرزی شلمچه

تودیع مديركل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان طی حکمی سرپرست پایانه مسافری شلمچه را منصوب و از زحمات مدیر پیشین پایانه مرزی شلمچه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌‌‌‌‌‌‌‌ونقل جاده‌ای خوزستان، طی حكمی از سوی غلامعباس بهرامی‌نیا مديركل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، احمد ناصر به عنوان سرپرست پایانه مسافری شلمچه منصوب و از زحمات جمال حمیدی مدیر پیشین پایانه مرزی شلمچه تقدیر شد.

در جلسه توديع و معارفه‌ای كه به همين منظور در سالن پايانه مرزی شلمچه و با حضور مسؤلين ادارات مسقر در پايانه برگزار شده بود، از جمال حمیدی مدير سابق پايانه مرزی شلمچه تقدير و تشكر به عمل آمد و احمد ناصر به عنوان سرپرست پایانه مرزی شلمچه معرفی شد.

معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری خوزستان در این نشست به اقدامات انجام شده طی اربعین حسینی گذشته در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: در اربعین حسینی سال گذشته با افتتاح سالن مسافری شلمچه با هفت هزار و 500 مترمربع زیربنا با همکاری و همدلی سایر دستگاه‌ها، خدمات ارزنده ای به زائران ارائه شد اما همه اینها دلیلی برای انجام نشدن تلاش مضاعف و رفع نشدن مشکلات نیست.

یوسف عابدینی افزود: به طور حتم ضعف‌هایی در پایانه وجود دارد که امیدواریم با همراهی و همکاری این کاستی‌ها بهبود یافته و شرایط مناسب‌تری در این مرز ایجاد شود.

وی افزایش همکاری‌ها با منطقه آزاد اروند را لازمه حل بسیاری از مشکلات پایانه شلمچه دانست و گفت: امید است با هماهنگی با منطقه آزاد و سایر دستگاه‌ها شاهد بهبود روند فعالیت حمل و نقل به خصوص در بحث حمل یکسره کالا و توسعه صادرات در کنار سایر وظایف پایانه مرزی باشیم.

نظر شما